Ontvang nu € 5 korting* - Voordeelcode: PROFITEER5

Voorwaarden

*Uw tegoedbon ter waarde van € 5 is slechts eenmalig geldig vanaf een minimaal aankoopbedrag van € 39 bij een bestelling tot en met 28-04-2024. Uitbetaling in contanten is niet mogelijk. De actie is niet overdraagbaar en geldt niet in combinatie met andere acties of bij samenwerkingspartners. De voordeelcode moet bij de bestelling worden vermeld. Wanneer het uiteindelijke aankoopbedrag door herroeping lager is dan het vereiste minimale aankoopbedrag, behouden wij ons het recht voor de tegoedbon te annuleren. In dat geval moet de waarde van niet-geretourneerde artikelen volledig worden betaald. De tegoedbon kan niet worden gebruikt voor reeds geplaatste bestellingen. Cadeaubonnen, boeken en tijdschriften zijn uitgesloten van de actie.

Of ontvang nu € 10 korting* - Voordeelcode: PROFITEER10

Voorwaarden

*Uw tegoedbon ter waarde van € 10 is slechts eenmalig geldig vanaf een minimaal aankoopbedrag van € 69 bij een bestelling tot en met 28-04-2024. Uitbetaling in contanten is niet mogelijk. De actie is niet overdraagbaar en geldt niet in combinatie met andere acties of bij samenwerkingspartners. De voordeelcode moet bij de bestelling worden vermeld. Wanneer het uiteindelijke aankoopbedrag door herroeping lager is dan het vereiste minimale aankoopbedrag, behouden wij ons het recht voor de tegoedbon te annuleren. In dat geval moet de waarde van niet-geretourneerde artikelen volledig worden betaald. De tegoedbon kan niet worden gebruikt voor reeds geplaatste bestellingen. Cadeaubonnen, boeken en tijdschriften zijn uitgesloten van de actie.

logo
Informationen zum Einkauf

Informatie over de aankoop

Verzendkosten en prijzen

Wij brengen verzendkosten in rekening van € 4,99 per bestelling met een minimale bestelwaarde van € 15,00. Als de bestelwaarde minder is dan € 15,00, bedragen de verzendkosten € 6,99. Vanaf een bestelwaarde van € 80 is verzending gratis.

Voor bijzonder grote artikelen berekenen we de volgende toeslag bovenop de hierboven vermelde verzendkosten indien van toepassing: € 19,99 (levering tot op de stoep). Deze eventuele extra kosten worden direct op het artikel vermeld.

Bezorgservice

Bestellingen en leveringen zijn in principe alleen mogelijk binnen Nederland. Als u een klant uit een ander land bent, plaats dan uw bestelling op de betreffende website voor uw land:

https://www.moderne-hausfrau.com/

Levering vindt plaats op de snelst mogelijke manier via post of transportpartner. Tenzij anders overeengekomen, leveren we binnen enkele dagen na ontvangst van uw bestelling.

Voor gepersonaliseerde artikelen (artikelen die zijn gemaakt volgens uw persoonlijke specificaties, zoals handdoeken die zijn geborduurd met uw tekst) die niet direct leverbaar zijn, vindt u de levertijd in de tekst van het artikel.

In het geval van vertragingen bij de levering zullen we u onmiddellijk op de hoogte brengen.

Adres naar keuze

Als u aan het werk bent of korte tijd op een ander adres bereikbaar bent, bezorgen we ook op een adres naar keuze.

Retourneren

Hoe kan ik artikelen retourneren?

  • Het artikel moet onbeschadigd, compleet en in de originele staat en verpakking worden geretourneerd.

  • Gebruik voor het retourneren het retouretiket dat bij de factuur is bijgevoegd.

  • Controleer of het retourelabel goed is bevestigd aan de adreszijde van het retourpakketje. Zorg ervoor dat eerdere adressen en streepjescodes bedekt zijn en dat het retouretiket niet over de rand uitsteekt.

  • Noteer de reden voor de retourzending op het stikker van de artikelverpakking. U vindt de reden van retour op de achterkant van de factuur.

  • Bewaar de retourbon tot de definitieve verwerking van de retourzending voor eventuele vragen.

  • Het aankoopbedrag wordt onmiddellijk terugbetaald volgens de betalingsmethode die U gekozen heeft, uiterlijk binnen 10 werkdagen.

Hoe krijg ik een nieuw retouretiket?

Als U de retourdocumenten niet meer bij de hand heeft, neem dan contact op met onze klantenservice op 0115640777 (Ma - za 8-22 uur / Zo 8-20 uur) of per e-mail op info@huis-en-comfort.nl. Wij sturen U een retourlabel toe.

Hoe kan ik artikelen retourneren die ik via een Expediteur ontvangen heb?

Als U goederen wilt retourneren, die wij via een transportpartner (vrachtwagen) geleverd hebben, neem dan contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 0115640777 (Ma - za 8-22 uur / Zo 8-20 uur) of per e-mail info@huis-en-comfort.nl. Wij zorgen er dan voor dat de door u ingepakte goederen worden opgehaald. De expediteur zal dan contact met U opnemen vanwegen het afhaaldatum.

Batterijen, elektrische apparaten en bescherming van het milieu

Batterijen

Batterijen horen niet thuis in het huisvuil! Als consument bent u wettelijk verplicht om batterijen na gebruik in te leveren, bijvoorbeeld bij openbare inzamelpunten of op plaatsen waar dergelijke batterijen worden verkocht.

Batterijen die schadelijke stoffen bevatten zijn gemarkeerd met het teken van een doorgestreepte afvalbak en een chemisch symbool Pb (= batterij bevat lood), Cd (= batterij bevat cadmium), Hg (= batterij bevat kwik).

Elektrische apparaten

Elektrische en elektronische apparatuur mag niet samen met het huishoudelijk afval worden weggegooid. Consumenten kunnen hun afgedankte elektrische en elektronische apparatuur gratis inleveren bij een gemeentelijk inzamelpunt.

Bescherming van het milieu

In de postordersector zijn verpakkingen noodzakelijk om uw bestelling te beschermen. Om te voorkomen dat de afvalbergen blijven groeien, verzoeken wij u de verpakking gescheiden van het huisvuil af te voeren, in overeenstemming met de plaatselijke voorschriften.

Online bestelproces

Als u het artikelnummer al weet, klikt u op Direct uit de catalogus bestellen en voert u het artikelnummer in. Als u echter een geschikt artikel ziet terwijl u ons assortiment bekijkt, klik dan op 'In het winkelmandje' en het artikel wordt automatisch in het winkelmandje geplaatst. Nu kunt u kiezen of u verder wilt winkelen of direct naar de kassa wilt gaan.

a) Het winkelmandje

Het winkelmandje bevat alle artikelen die u tot dan toe hebt geselecteerd. U kunt uw geselecteerde artikelen op elke pagina openen via het winkelmandje-symbool.

U hebt nu de volgende mogelijkheden:

  • een artikel verwijderen dat u niet wilt

  • details in de selectie wijzigen

  • afzonderlijke artikelen opnieuw in detail bekijken

  • gewenste artikelen toevoegen aan uw verlanglijst

  • in de kolom met de levertijd zien of uw artikelen leverbaar zijn

b) Klant van Huis & Comfort

Als u al geregistreerd bent als klant, voert u gewoon uw e-mailadres en wachtwoord in. Bent u een nieuwe klant, dan kunt u bij de volgende stap uw adres invoeren.

c) Uw adres

Hier kunt u uw opgeslagen gegevens controleren en indien nodig wijzigen. Als uw gegevens nog niet bij ons zijn opgeslagen, voer dan hier uw adres in zodat we u als nieuwe klant kunnen verwelkomen.

d) Bezorg- en betaalwijze

Nu kunt u selecteren of uw artikelen moeten worden afgeleverd op het factuuradres, op een gewenst afleveradres of bij een afleverpunt. U kunt hier ook uw betaalmethode kiezen. Ook hebt u de mogelijkheid om een voordeelnummer in te voeren.

e) Bestelling controleren en verzenden

Hier kunt u uw gegevens controleren en indien nodig wijzigen. Alle artikelen die u tot nu toe hebt besteld worden weergegeven. U ziet ook het factuur- en afleveradres, de gekozen betaalmethode, de gewenste leverdatum (als u die hebt opgegeven) en het totaalbedrag. Als alle gegevens correct zijn, kunt u uw bestelling verzenden door op 'Bestelling nu verzenden' te klikken. Vervolgens krijgt u de mogelijkheid om uw bestelling af te drukken. Als u een e-mailadres hebt opgegeven, ontvangt u binnen enkele minuten een overzicht van uw bestelling (ontvangstbevestiging) per e-mail.

De tekst van de overeenkomst wordt niet bij ons opgeslagen en kan niet meer worden geopend nadat het bestelproces is voltooid. U kunt de bestelgegevens wel direct na het verzenden afdrukken.